logo
Biuletyn Informacji Publicznej
Szkoła Podstawowa nr 1 w Ełku
logo Ełk
logo BIP
Ogłoszono 13-01-2025 13:32 przez Jarosław Świderski
KLAUZULA INFORMACYJNA dot. przetwarzania danych osobowych w związku z ustawą z o ochronie sygnalistów

Na mocy z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa nr 1 w Ełku
  2. Adres siedziby Administratora: ul. Koszykowa 1,  19-300 Ełk
  3. Kontakt do Administratora:

- pisemnie na adres siedziby Administratora,

- e-mailowo na adres: sekretariat@sp1.elk.edu.pl

- telefonicznie.

  1. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym można skontaktować  za pomocą adresu e-mail: iod@rodo.elk.pl.
  2. Podane dane będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków wskazanych ustawą z dnia 14 czerwca 2024 o ochronie sygnalistów (DZ. U. 2024 poz. 928), a co za tym idzie w szczególności w celu przyjęcia zgłoszenia informacji o naruszeniach prawa oraz podjęcia działań następczych.
  3. Podstawę przetwarzania danych osobowych stanowią:

-  obowiązek prawny wynikający z ustawy z dnia 14 czerwca o ochronie sygnalistów (DZ. U. 2024 poz. 928) - art. 6 ust. 1 lit. c RODO,

-  zgoda w przypadku ujawnienia tożsamości sygnalisty- art. 6 ust. 1 lit. a RODO,

-  uzasadniony interes Administratora lub osoby trzeciej, której dane są ujawniane, jakim jest konieczność weryfikacji otrzymanego zgłoszenia i przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego - art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

VII.    Przysługują Państwu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:

a)        prawo dostępu do treści danych,

b)        prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych,

c)        prawo do wycofania zgody na ujawnienie tożsamości,

d)        prawo do usunięcia danych,

e)         prawo do wniesienia sprzeciwu, a na czas rozpatrywania zgłoszenia prawo do ograniczenia przetwarzania danych,

f)         prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO.

VIII. Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym z wyjątkiem podmiotów upoważnionych do przyjmowania zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych, w tym weryfikacji zgłoszenia i dalszej komunikacji, a także do dostawcy platformy do obsługi zgłoszeń oraz innych podmiotów przetwarzających dane na podstawie zawartej z Administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych. Dane osobowe mogą być udostępnianie również podmiotów upoważnionym do odbioru tych danych na podstawie innych przepisów prawa, w szczególności organom władzy publicznej.

IX.      Dane osobowe oraz pozostałe informacje ujawnione w rejestrze zgłoszeń wewnętrznych przechowywane będą przez okres 3 lat po zakończeniu roku kalendarzowego, w którym zakończono działania następcze, lub po zakończeniu postępowań zainicjowanych tymi działaniami.

X.         Dane osobowe zebrane w celu wykonania obowiązku ustawowego nie będą poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

XI.      Administrator nie będzie przekazywał Państwa danych osobowych odbiorcom spoza EOG.

Rejestr zmian

Osoba, która wytworzyła informację:
Jarosław Świderski
Osoba, która odpowiada za treść:
Jarosław Świderski
Czas publikacji informacji:
13-01-2025 13:32
Wprowadzający informację:
Jarosław Świderski
Liczba wyświetleń informacji:
4
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji